Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Κώστας Μόκας: Ένα μεγάλο ευχαριστώ....

 Όπως σας είχαμε αναφέρει και στην ανάρτηση με θέμα τον χορό του ΑΓΙΑΞ στις 14-08, κορυφαία στιγμή της βραδιάς ήταν η απονομή τιμητικής φανέλας στον Κώστα Μόκα για τα 12 χρόνια που διετέλεσε πρόεδρος στον ΑΓΙΑΞ από το 2000 και έπειτα, μια θητεία που όλοι ξέρουμε και αναγνωρίζουμε πως ανέβασε τον ΑΓΙΑΞ επίπεδο. 


 Έτσι, την επόμενη ημέρα ζητήσαμε από.....


τον Κώστα να μας πει δύο λόγια για την κίνηση της νέας διοίκησης να τον τιμήσει και σίγουρα η απάντηση του δείχνει πως ότι πέτυχε με τον ΑΓΙΑΞ, μόνο τυχαίο δεν ήταν αφού σαν άνθρωπος ξέρει να αναγνωρίζει και μπορεί να αναφέρει δημόσια τους ανθρώπους που ήταν μαζί του όλα αυτά τα χρόνια. Αναλυτικά οι δηλώσεις του Κώστα Μόκα:

"Καταρχήν θα ήθελα να ευχαριστήσω την διοίκηση του ΑΓΙΑΞ για την κίνηση που έκανε να με τιμήσει όπως και τον κόσμο που βρισκόταν εκείνη την ώρα στην εκδήλωση για το ζεστό του χειροκρότημα την ώρα που παρέλαβα την φανέλα. Για εμένα αυτήν, ήταν η κορυφαία μου στιγμή σε όλα αυτά τα χρόνια που είμαι κοντά στον ΑΓΙΑΞ και είναι κάτι που δεν θα ξεχάσω ποτέ. 
 Όπως έχω δηλώσει και παλιότερα, ένα Δ.Σ. δεν είναι μόνο ο πρόεδρος του άλλα όλα τα μέλη του και επειδή την ώρα της εκδήλωσης δεν μπορούσα να τους αναφέρω ονομαστικά γιατί δεν ήθελα να αδικήσω κάποιον που ίσως μου διέφευγε εκείνη την στιγμή, θα ήθελα να τους αναφέρω από εδώ και να τους πω ένα μεγάλο ευχαριστώ αφού χωρίς την δική τους συνδρομή στην ομάδα, μόνος μου ήταν αδύνατον να μπορέσω να κάνω κάτι. Οι άνθρωποι που ήταν μαζί μου όλα αυτά τα χρόνια στις διοικήσεις του ΑΓΙΑΞ ήταν οι εξής:

Πινιάρας Γρηγόρης
Τριμίντζιος Βασίλης
Μπαλαούρας Νίκος
Πινιάρας Τάσος
Τύμπας Αργύρης
Γκουλιάφας Ηλίας
Πινιάρας Τάκης
Πολίτης Αντώνης
Ζιώγας Κώστας
Γκουλιάφας Σ. Λάζαρος
Ζτρίβας Αντρέας
Πινιάρας Βασίλης
Ζιώγας Μένιος
Μόκας Παύλος
Τριμίντζιος Σάκης
Μόκας Γιάννης
Αρμπάρας Στέφος
Βερετζιώτης Νίκος

 Κλείνοντας, θέλω να ευχηθώ καλή επιτυχία στην νέα προσπάθεια που γίνεται αυτήν την στιγμή στον ΑΓΙΑΞ με νέα παιδιά να έχουν αναλάβει τις τύχες του. Είμαι σίγουρος πως αυτά τα παιδιά μπορούν να πάνε την ομάδα ακόμη ένα σκαλοπάτι παραπάνω και εγώ θα είμαι πάντα κοντά τους σε οτιδήποτε χρειαστούν."


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου