Τρίτη 14 Ιουνίου 2011

Δηλώσεις του απερχόμενου προέδρου Κώστα Μόκα...

  Μετά την ανακοίνωση του νέου Δ.Σ. της ομάδας, ο απερχόμενος πρόεδρος Μόκας Κώστας δήλωσε τα εξής:


"Θα ήθελα να ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου όλους τους κατοίκους της Ασπροκκλησιάς, τα μέλη της ομάδας μας και τους φιλάθλους της που πάντα ήταν στο πλευρό της και βοηθούσαν έτσι ώστε ο ΑΓΙΑΞ να έχει αξιοπρεπή παρουσία σε όποιο γήπεδο και αν αγωνίστηκε.
 Επίσης νιώθω την υποχρέωση να ευχαριστήσω τους δύο προπονητές με τους οποίους συνεργάστηκα όλα αυτά τα χρόνια, τον Ηλία Γκουλιάφα και τον Νίκο Κακούσιο, όλους τους συνεργάτες μου οι οποίοι με στήριξαν ακόμα και στα δύσκολα, καθώς και όλους τους ποδοσφαιριστές οι οποίοι αγωνίστηκαν με την φανέλα του ΑΓΙΑΞ Ασπροκκλησιάς.
 Με την παρουσία μου αυτά τα δέκα χρόνια στην θέση του προέδρου γεύτηκα πολλές χαρές, επιτυχίες άλλα και αποτυχίες. Εγώ κρατάω μόνο τα θετικά, τα οποία ήταν και τα περισσότερα και αποχωρώ από την θέση του προέδρου, γνωρίζοντας πως προσπάθησα με όλες μου τις δυνάμεις για το καλό του ΑΓΙΑΞ και πως όλες οι κινήσεις μου μου ήταν αποκλειστικά και μόνο προς αυτήν την κατεύθυνση. 
 Εύχομαι στην νέα διοίκηση που αναλαμβάνει από αύριο και στον πρόεδρο της Τριμίντζιο Βασίλη, καλή επιτυχία. Εγώ από την πλευρά μου, σαν απλό μέλος της διοίκησης, θα είμαι κοντά στην ομάδα και στην προσπάθεια που γίνεται από αυτά τα νέα παιδία που αναλαμβάνουν τις τύχες της ομάδας."

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου